Logo Universiteit Utrecht

Science Educate-it

Online leren, schrijf je nu in!

De UU biedt de komende tijd verschillende mogelijkheden aan om online nóg meer kennis op te doen over hoe je je onderwijs kunt vormgeven.  Hieronder een kort overzicht van de aan komende evenementen. Hopelijk 'zien' we je dan!

Versterk-je-onderwijs-week 29 juni t/m 3 juli

Na twee succesvolle edities wordt ook deze zomer weer een Versterk-je-onderwijs-week georganiseerd. Heb je ook behoefte aan inspiratie en tijd om je onderwijs te versterken?

Schrijf je dan in voor dit formulier om op de hoogte te blijven van het programma!

Online module 'Afstandsonderwijs ontwerpen'

Voorlopig blijft het meeste onderwijs nog online en op die manier lesgeven is soms best ingewikkeld. Daarom is er een online module voor docenten ontwikkeld om hen hierin te ondersteunen.

Wil je meer weten over wat online onderwijs is, wat het je – ook na deze coronaperiode – kan opleveren en hoe je online onderwijs kunt ontwerpen? Kijk dan hier voor meer informatie en hoe je je kunt aanmelden.

Webinar - Praktische richtlijnen uit onderwijskundig onderzoek

Eens per maand vertaalt een onderzoeker de inhoud van relevante literatuur naar de onderwijspraktijk. Er is ruimte voor interactie en het stellen van vragen.

Op 8 juni worden tussen 12.45 en 13.15 uur de resultaten van het Equality project gedeeld. In dit project is een applicatie ontwikkeld die helpt bij het inzichtelijk maken en borgen van de kwaliteit van toetsen. Interesse? Je vindt hier meer informatie.